شنبه بیست و یکم مرداد ۱۴۰۲ ساعت 23:50 توسط Niksaeed | 

سایت مپ

سایت مپ ابزاری است که با استفاده از آن می‌توانید صفحات مختلف سایت خود را بهتر به گوگل معرفی کنید. ایجاد سایت مپ کار بسیار ساده‌ای است و در کمتر از چند دقیقه می‌توانید آن را برای سایت خود ایجاد کنید. در این مقاله به بررسی مفهوم سایت مپ، نحوه ایجاد آن و نحوه معرفی آن به گوگل سرچ کنسول می پردازیم.

برچسب ها :

سایت مپ

،

نقشه سایت

،

Xml

شنبه بیست و یکم مرداد ۱۴۰۲ ساعت 23:12 توسط Niksaeed | 

چگونه سئو کار شویم

به طور کلی اگر می خواهید بدانید سئو کار کیست و چگونه به یک سئو کار حرفه ای تبدیل شویم در این مقاله با ما همراه باشید تا نقشه راه تبدیل شدن به یک متخصص سئو را برای شما بیان کنیم.

سئو یعنی مجموعه ای از کارها را بر روی وب سایت انجام دهیم تا سایت در نتایج جستجوی گوگل به جایگاه و رتبه های بهتری برسد. صنعت سئو seo (بهینه‌سازی موتورهای جستجو) به یکی از پرطرفدارترین حوزه‌های دیجیتال تبدیل شده است.

برای تبدیل شدن به یک متخصص سئو حرفه‌ای، نیازمند یادگیری مهارت‌ها، تجربه عملی و آشنایی با اصول و تکنیک‌های مدرن سئو هستید. در این مقاله، به صورت جامع و کامل به مراحل، راهنمایی‌ها و منابعی که برای تبدیل شدن به یک متخصص سئو موفق نیاز دارید، پرداخته خواهد شد. با دقت و همراهی با این راهنما، شما قادر خواهید بود مهارت‌های سئو را درک کنید و به یک متخصص سئو حرفه‌ای تبدیل شوید.

برچسب ها :

سئو

،

سئو داخلی

،

سئو خارجی

،

سئو تکنیکال

شنبه بیست و یکم مرداد ۱۴۰۲ ساعت 23:7 توسط Niksaeed | 

سئو تکنیکال

سئو تکنیکال Technical SEO یا به عبارت دیگر بهینه‌سازی فنی وب‌سایت شامل همه‌ی روش‌هایی است که برای بهبود رتبه‌بندی و جذب ترافیک از طریق بهینه‌سازی المان‌های داخلی وب‌سایت انجام می‌شود. در این مقاله به بررسی اصول و تکنیک‌های سئو تکنیکال و بطور کلی به آموزش سئو تکنیکال خواهیم پرداخت.

برچسب ها :

سئو تکنیکال

،

سئو

،

سئو داخلی

،

سئو خارجی

شنبه بیست و یکم مرداد ۱۴۰۲ ساعت 22:4 توسط Niksaeed | 

سئو

به زبان ساده سئو یعنی یکسری کارهایی را بر روی یک وب سایت انجام بدهیم تا آن وب سایت در نتایج جستجوی گوگل و سایر موتورهای جستجو به رتبه های بهتری برسد.

به عنوان مثال ما یک وب سایت داریم که در حوزه آشپزی فعالیت می کند و می خواهیم وقتی افراد کلمه آموزش آشپزی را در گوگل جستجو می کنند وب سایت ما در اولین نتایج برای افراد نمایش داده شود. برای این کار باید مجموعه ای از کارها را بر روی وب سایتمان انجام بدهیم که به آن سئو گفته می شود.

این یک تعریف ساده و مختصر از سئو بود. در ادامه به معرفی کامل سئو می پردازیم تا این مهارت شیرین و جذاب را بهتر بشناسید.

برچسب ها :

سئو

،

سئو داخلی

،

سئو خارجی

،

سئو تکنیکال

شنبه بیست و یکم مرداد ۱۴۰۲ ساعت 21:49 توسط Niksaeed | 

سئو خارجی

اگر به دنبال بهبود سئو سایت خود هستید نمی توانید از سئو خارجی صرف نظر کنید. برای افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو تمرکز بر سئو داخلی به تنهایی کافی نیست زیرا سایت نیاز به افزایش اعتبار دارد که این موضوع را می توان با توصل به سئو خارجی انجام داد. اگر سئو خارجی به صورت اصولی انجام شود می تواند اعتبار سایت را نزد موتورهای جستجو افزایش دهد که در نهایت منجر به بهبود رتبه صفحات سایت در نتایج جستجو خواهد شد.

برچسب ها :

سئو خارجی

،

سئو داخلی

،

off page seo

،

on page seo

شنبه بیست و یکم مرداد ۱۴۰۲ ساعت 21:44 توسط Niksaeed | 

سئو داخلی

سیاست گوگل به گونه ای است که هر چقدر به جلو می رویم تمرکز بیشتری بر روی سئو داخلی سایت ها می گذارد. در واقع اگر یک وب سایت به صورت اصولی بر سئو داخلی کار نکند خیلی بعید است که بتواند در نتایج جستجو به رتبه های مناسب و پایداری برسد. در این مطلب در ابتدا به معرفی سئو داخلی می پردازیم و سپس تکنیک های کاربردی برای بهبود سئو داخلی یا همان on page seo را معرفی می کنیم.

برچسب ها :

سئو داخلی

،

سئو خارجی

،

on page seo

،

off page seo

چهارشنبه هجدهم مرداد ۱۴۰۲ ساعت 10:39 توسط Niksaeed | 

این روزها، کسب و کارها برای رسیدن به اهداف تجاری و افزایش درآمد خود به کمپین‌های تبلیغاتی نیاز دارند. اجرای درست کمپین به کسب و کارها کمک می‌کند تا پیام خود را به مخاطب هدفشان برسانند. در این مقاله به بررسی کامل چگونگی راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی موفق می‌پردازیم.

کمپین تبلیغاتی

چهارشنبه هجدهم مرداد ۱۴۰۲ ساعت 10:28 توسط Niksaeed | 

مدیر کسب و کار اینترنتی

بازاریابی تاریخچه قدیمی دارد. از همان زمانی که سکه توسط لیدیان اختراع شد و مردم توانستند اشیایی را که تولید یا کشت می‌کردند، بفروشند. بعدها با اختراع کاغذ و چاپ، روزنامه‌ها به وجود آمدند و برخی از بیزینس‌ها تبلیغات خود را در این رسانه‌ها چاپ می‌کردند. کم کم آگهی در روزنامه‌ها و بعدا تبلیغ در رادیو و تلویزیون مرسوم شد. اما با پیدایش تکنولوژی‌های پیشرفته‌تر مثل وسایل الکترونیکی و اینترنت، بازاریابی شکل متفاوتی به خود گرفت. اینجا بود که راه‌اندازی و طراحی کمپین دیجیتال مارکتینگ خیلی جدی‌تر انجام شد!

برچسب ها :

کمپین دیجیتال مارکتینگ

،

کمپین تبلیغاتی دیجیتال

،

کمپین

،

بازاریابی دیجیتال

سه شنبه هفدهم مرداد ۱۴۰۲ ساعت 23:21 توسط Niksaeed | 

امروزه درصد بالایی از کاربران اینترنت از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند و حداقل برای یک بار هم که شده با واژه کمپین مواجه شده‌اند. در این محتوا، با هم نگاهی به مفهومی کاربردی از واژه کمپین می‌اندازیم و پیرامون این صحبت می‌کنیم که برای اجرای یک کمپین خوب، به چه مواردی نیاز داریم.

برای تعریف کمپین، نظرات آکادمیک زیادی مطرح شده است اما بسیاری از این تعاریف با آن‌چیزی که در عمل اتفاق می‌افتد فاصله زیادی دارد.

مدیر کسب و کار اینترنتی

برچسب ها :

کمپین

،

campaign

،

SEM

،

SEO

سه شنبه هفدهم مرداد ۱۴۰۲ ساعت 14:8 توسط Niksaeed | 

SEO به معنی «بهینه‌سازی موتورهای جستجو» و SEM به معنی «بازاریابی موتورهای جستجو» است. شباهت این دو مفهوم به یکدیگر بسیار است و بعضی اوقات نمی توان به درستی تفاوت بین آن ها را بیان کرد. اما در این مقاله قصد داریم تا تفاوت ها و شباهت های seo و sem را با جزئیات به شما بگوییم.

تفاوت بین seo و sem

در دنیای دیجیتال مارکتینگ، SEO و SEM در واقع دو روی یک سکه هستند، اما از اقدامات بسیار متفاوتی تشکیل شده‌اند و به جنبه‌های مختلف بازاریابی مربوط می‌شوند. گاهی اوقات از این دو اصطلاح در کنار یکدیگر می‌آیند ممکن است برای کسانی که با این دو مفهوم آشنایی ندارند گیج‌کننده باشد. در این مطلب به بررسی تفاوت SEO و SEM می‌پردازیم. بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) و بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) چیست؟ این دو چگونه با هم ارتباط دارند و با هم کار می‌کنند؟

برچسب ها :

SEO

،

SEM

،

بهینه سازی موتورهای جستجو

،

بازاریابی موتورهای جستجو

سه شنبه هفدهم مرداد ۱۴۰۲ ساعت 14:7 توسط Niksaeed | 

​​​​​​

  • SEM چیست و چرا اهمیت دارد؟
  • مراحل مدیریت کمپین SEM چیست؟
  • انواع بازاریابی موتورهای جستجو کدامند؟
  • انواع استراتژی‌های SEM چیست؟

بازاریابی یک برند یا کسب‌و‌کار اغلب شامل تعدادی استراتژی است که برای آگاهی بخشیدن درباره‌ی برند دست به‌ دست هم می‌دهند. یکی از حوزه‌های تمرکز در دنیای دیجیتال معاصر SEM یا بازاریابی موتورهای جستجو (Search Engine Marketing) است.

برچسب ها :

SEM

،

SEO

،

Search Engine Marketing

،

بازاریابی موتورهای جستجو

سه شنبه هفدهم مرداد ۱۴۰۲ ساعت 12:48 توسط Niksaeed | 

گوگل یک موتور جستجوی بسیار پرکاربرد می‌باشد که 3.5 میلیارد کوئری را در روز دریافت می‌کند. لازم به ذکر است که پلت‌فرم گوگل ادز حدود 2 دهه است که فعالیت دارد و در حوزه تبلیغات پولی یک ارشد به‌حساب می‌آید.

گوگل منبعی است که توسط افراد در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد تا بتوانند سوالاتی که با ترکیبی از تبلیغات پولی و نتایج ارگانیک پاسخ داده شده‌اند بپرسند.

موضوع مورد بحث ما همین تبلیغات پولی است که نام های دیگری هم دارد، تبلیغات گوگل، گوگل ادورز، گوگل ادز که در ادامه این مقاله بیشتر با این موضوع آشنا می شویم:

مدیر کسب و کار اینترنتی

برچسب ها :

گوگل ادز

،

گوگل ادورز

،

تبلیغات گوگل

،

Google Ads

سه شنبه هفدهم مرداد ۱۴۰۲ ساعت 10:40 توسط Niksaeed | 

«کارتان را شروع کنید؛ مردم خودشان متوجه کیفیت کار شما می‌شوند و به سمتتان خواهند آمد.»

چنین تصوری شاید در گذشته محلی از اِعراب داشت، اما در بازار مملو از رقیب عصر حاضر و به‌خصوص در دنیای بازاریابی دیجیتال نمی‌تواند جایگاهی داشته باشد.

در جهانی که رقابت در هر عرصه‌ای که فکرش را بکنید در آن موج می‌زند، باید فعال باشید و نه منفعل؛ و در جهان آنلاین این یعنی که باید استاد و قهرمان سئو باشید.

مدیر کسب و کار اینترنتی

تولید و انتشار محتوای جذاب و کاربردی می‌تواند بهترین قدم برای شروع باشد، اما کافی نیست؛ مردم برای استفاده از آن محتوای جذاب و کاربردی در وهله اول باید بتوانند وب‌سایت شما را پیدا کنند؛ بنابراین باید مسیر را برای آن‌ها هموار کنید و علائم مناسبی را در مسیرشان قرار بدهید.

برچسب ها :

BackLink

،

بک لینک

،

لینک سازی

،

لینک

مشخصات
مدیر کسب و کار اینترنتی تو این وبلاگ قراره به موضوعات زیر بپردازیم:

مدیر کسب و کار اینترنتی
راه اندازی کسب و کار اینترنتی
مدیر کسب و کار آنلاین
بایدها و نبایدهای کسب و کار اینترنتی
بیزنس آنلاین
نویسندگی و تولید محتوا
تبلیغات آنلاین
....
برچسب ها

آمارگیر وبلاگ




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

تقویم شمسی

B L O G F A . C O M